dilluns, 25 d’octubre del 2010

Un dia de la meva vida com estudiant

Com no podia ser d'una altra forma, mai havia sentit parlar de Flirck. No sóc molt aficionada a la fotografia, per això, no he explorat mai a Internet per trobar eines com aquesta. Aprendre a manejar-me amb el Flirck ha sigut més fàcil que quan vaig fer aquest Blog, ¿serà perquè ara no m'espanta tant tot aquest món? De totes formes ha estat més ràpid i de seguida he entés de que anava tot.
.
M'he unit al grup de l'assignatura i no he pogut evitar vore les fotos dels meus companys. Hi ha de tot: alguns que tenen una qualitat espectacular i d'altres que són molt creatius i innovadors. Després, he començat a explorar obres d'altres persones i he estat una bona estona. Sincerament, la fotografia és un món sorprenent, una imatge pot causar moltes sensacions, emocions, fins i tot, et canvia l'humor. A més, i com a molt important, pot ser una eina didàctica molt pràctica, els mestres deurien aprofitar-la perquè de segur que els ajuda en molts aspectes.
D'altra banda, he tingut que buscar informació sobre la llicencia Creative Commons, ja que, encara que havia sentit parlar, no tenia molt clar com es feia. A més, mai com ara havia estat el tema de la propietat intel·lectual tan tens, per això, és necessari que nosaltres com a usuaris coneguem els nostres drets i deures, cosa que molt pocs saben.

Així, només dir que Flirck és un programa per a tots els públics, des de mi mateixa que no tinc molta idea de fotografia, fins als més professionals que aconsegueixen uns resultats espectaculars. Ara vos deixe amb el meu àlbum on conte el que faig quan sóc a la uji:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada